שווה לי לקום בבוקר כי:
אני מרגיש שאני משמעותי ועושה עבודה חשובה, וכמובן בשביל השיחות הקטנות בהפסקה עם התלמידים.ות והצוות.
למה באתי לחותם:
במשך שנים חיפשתי אחר הדבר המשמעותי ביותר שאני יכול לעשות. כשהייתי מורה מחליף גיליתי שזו עבודה שאני טוב בה ושהיא מלאה בהמון משמעות וסיפוק. בחרתי דווקא בהכשרה של חותם בעיקר משום שרציתי ללמד בבית ספר מיד, תוך כדי ההכשרה. במהלך העבודה עצמה התחברתי יותר ויותר לרעיון שעומד מאחורי חותם והיום אני מבין היטב למה שלחו אותי לפה ואת החשיבות בלהיות מורה דווקא כאן.
הרגע הכי מרגש שהיה לי בכיתה:
בשנה שעברה התלמידים והתלמידות שלי חגגו לי יום הולדת בכיתה. הם הרימו הפקה מרשימה מאוד ועבדו על זה לפחות שבוע בסודיות בהפסקות. את החולצה שהם הכינו לי תליתי בבית.
משפט בלתי נשכח שתלמיד/ה אמר/ה לי:
תלמידה שלא קל לה במתמטיקה אמרה לי שהיא מתגעגעת לשיעורי מתמטיקה שלי.
הדבר הכי חשוב שגיליתי על עצמי:
שההוראה מוציאה בי צד יצירתי, ושאגם בוחבוט יכולה לעזור לי ללמד מתמטיקה בצורה מעניינת.
איך זה ללמד בתקופת חירום:
מוזר ושונה מאוד. למזלי הייתי כבר בשנה השנייה עם כיתה שאני מכיר, אז היה פחות קשה. דווקא בתקופה הזו אני שמח מאוד שאני מורה, כי המפגש עם הילדים משחרר, גורם לחייך ומסיח את הדעת מהעיסוק הקבוע בחדשות.
העצה הכי טובה שהייתי נותן לעצמי לפני חותם:
לך להוראה חמש שנים קודם.
בעוד חמש שנים אהיה:
מורה משמעותי בצוות בית הספר. אבל הכי מאחל לעצמי להישאר מורה שאוהב את העבודה הזו ואת התלמידים שלו.
שינוי חברתי וקידום שוויון הזדמנויות
בחינוך זה אנחנו – הצטרפו!