שווה לי לקום בבוקר כדי: לפגוש את הילדים ולנסות לסייע להם להעמיק את האמון בעצמם וביכולתם.
למה באתי לחותם: תכנית חותם שמה למטרה להגיע לכל ילד, וכתלמיד שפחות הגיעו אליו יש בי תשוקה להגיע דווקא לתלמידי המאתגרים יותר.
הרגע הכי מרגש שהיה לי בכיתה: ב”חפירת הפרידה” מכיתת החינוך הראשונה, בשלב מסוים נעתקו לי המילים והדמעות חנקו את גרוני ופשוט עמדנו שם מרוגשים כיתת תלמידים בני 15 ומורה עם דמעות בעיניים…
הרגע הכי מביך/מצחיק: כשהודעתי לכיתת החינוך שלי שאני מתחתן, הם התחילו לשיר באופן ספונטני “ישמח חתני” תוך כדי תיפוף על השולחנות, מה שגרם לחלק מצוות ההנהלה לפרוץ בבהלה לכיתתי.
משפט בלתי נשכח שתלמיד/ה אמר/ה לי: בשנת ההוראה הראשונה שלי, לאחר שבמשך חצי שנה ניסיתי לגרום לאחת התלמידות שהייתה חסרת מוטיבציה ועניין בלימודים להוציא מחברת ולהשתתף בשיעור, התלמידה אמרה לי “אני מרגישה שבאמת אכפת לך שאכתוב ואני מעריכה את זה, אז אכתוב” ומאז היא שינתה גישה והתקדמה פלאים.
הדבר הכי חשוב שגיליתי על עצמי: שיש לי עוד הרבה מה ללמוד ושתמיד עליי להיות מוכן להפתעות חדשות.
החותמיסט שהכי עזר לי: אלון קדם היקר, שמהפגישה הראשונה שלנו, עוד לפני שנכנסתי לחותם השיב לכל שאלותי במשך כמה שעות טובות ומאז ועד היום, במשך 9 שנים, הוא עדיין נשאר האדם עם התשובות לרוב השאלות.
העצה הכי טובה שהייתי נותן לעצמי לפני חותם: לאפשר לעצמי להתנסות בכמה שיותר תחומים, בייחוד בשנים הראשונות בביה”ס ולא לחשוש לטעות.
בעוד חמש שנים אהיה: בעז”ה משפיע בחינוך בראייה מערכתית.
שינוי חברתי וקידום שוויון הזדמנויות
בחינוך זה אנחנו – הצטרפו!