המחנך כמנטור
הפיכת הצוות החינוכי בבית הספר למלווים משמעותיים לתלמידים
לפניכן.ם דוגמאות להדפסה מתוך הסדנאות שהעבירו המגבריסטים והמגבריסטיות בכנס השנתי

תסריט שיחה אישית לאחר ארוע
כלי המסייע לפירוק שיחה אישית לגורמים כדי לאפשר נשימה, חשיבה ודיון מעמיק
2 עמודים
יוצרי הכלי החינוכי: אליענה רחמים, נתנאל ווימצן, מרינה היינריך, ליאורה חי אופק, נועה אבליה, גונן אילן, צור זלוטניק ואורי אמרגי

ספירות השליטה - תהליך רפלקטיבי
רפלקציה, במיוחד בתהליכי מנטורינג, היא שלב חיוני - היא מאפשרת לתלמידות.ים להתבונן לעומק בחוויותיהן.ם, לזהות חוזקות ואתגרים ולהסיק תובנות להמשך.
הערך הרב שיש ברפלקציה, לצד ההתבוננות הפנימית והחקירה העצמית, טמון ביכולת להפוך את התובנות שעולות ממנה למהלכים מעשיים. זה מה שמניע תהליכי התפתחות וצמיחה.
יוצרי הכלי החינוכי: מאיה פיק, רננה אורון, נתנאל ויצמן, מרינה היינריך, ליאורה, נועה טטלבאום, גונן אילן, צור זלוטניק, אורי אמרגי
לקבלת גישה לתוצר המלא יש להשתתף בסדנה המקוונת שלנו
×
×
ספירות השליטה - תהליך רפלקטיבי

כלי זה זמין רק למשתתפי הסדנה המקוונת. הצטרפו אלינו כדי לקבל גישה מלאה לכלי ספירות השליטה ולעוד כלים מתקדמים לתהליכי מנטורינג.
להרשמה לסדנה המקוונת